Remarketing

Gebruik Eurotax om uw remarketingprestaties te benchmarken en te beoordelen. Wij weten wat de richtprijs moet zijn voor uw remarketingactiva, ongeacht wat u bij de opname in het wagenpark hebt betaald.

Lees meer

Hoe wij u kunnen helpen

Van de beslissing welke voertuigen in en uit het wagenpark moeten worden genomen (in-fleet & de-fleet) tot het bepalen van de optimale remarketingwaarden, wij helpen u om alle blinde vlekken weg te nemen en de exacte specificaties van de activa te combineren met nauwkeurige prijszetting voor de markt en de kleinhandel.

Ja, neem contact met mij op over Eurotax

Let wel, wij leveren alleen abonnementsdiensten en kunnen geen losse waardebepalingen doen.

* Verplicht


Wij bieden onze producten en diensten enkel aan zakelijke klanten aan. Een medewerker van Eurotax zal persoonlijk contact met u opnemen en de producten en diensten van Eurotax aan u uitleggen. De verwerking van uw persoonsgegevens is gebaseerd op artikel 6 lid 1-punt b) en punt f) van de AVG zoals beschreven in het Privacybeleid van Eurotax.

Waarom Eurotax gebruiken

Onze klanten rekenen op ons om te weten waar, wanneer en hoe ze hun investering in een voertuigenstock kunnen maximaliseren.

Verwarring wegnemen

Onze door de markt vertrouwde identificatie-, specifieke, waardebepalings- en voorspellingsdata en inzichten helpen u modellen, afgeleiden en nog veel meer te beoordelen, alles op één plek.

Herstart remarketingstrategieën

Wij kunnen u helpen om:

  • De beste routes naar remarketingsucces te bepalen op basis van feiten, niet op basis van intuïtie
  • Een niet-onderhandelbare benchmark te bepalen waaraan u uw eigen remarketingprestaties kunt afmeten
  • Slimmere beslissingen te nemen op basis van de gemiddelde verkooptijd, nationale prijsgemiddelden en meer
  • De beste kanalen en plaatsen te bepalen om uw stock tegen de beste prijs te verkopen
  • Mogelijkheden te ontdekken voor winstgevende remarketing in Europa over de grenzen heen

Wat is de uitdaging in de remarketing voor elektrische voertuigen?

Sonja Nehls, managing director van Car to Market & Consulting bij Autovista Group vertelt over de grootste uitdagingen in de remarketing voor elektrische voertuigen. Waarom is het moeilijk om elektrische voertuigen te integreren? Wat zijn de marktverwachtingen van deze ontwrichting?

Onze oplossingen

AutovistaSPEC

Toonaangevende voertuigspecificatiegegevens die dagelijks worden bijgewerkt. Nu uitgebreid met EV's en hybrides.

AutovistaVALUATION

Toonaangevende restwaarden voor personenauto's, bedrijfswagens en motoren

Eurotax

Eurotax, de app waarmee u het aanbod tweedehandsauto's op uw markt kunt vergelijken.

Data & API-oplossingen

Alle data die u tijdens de hele levenscyclus van een voertuig nodig hebt, op uw voorwaarden

Forecast Web

Winstgevendheid verbeteren, risico's beperken en verlies minimaliseren met ongeëvenaarde restwaardevoorspelling

Reforecast Services 

De waarde van uw pc- of bedrijfswagenpark berekenen of herberekenen in één enkele stap

Residual Value Intelligence

Trends op de markt voor tweedehandsauto's bepalen, de omzet maximaliseren en de winstmarges beschermen

Residual Value Monitor

De voorraadprestaties monitoren, analyseren en benchmarken op nationaal niveau in heel Europa

Ja, neem contact met mij op over Eurotax

Let wel, wij leveren alleen abonnementsdiensten en kunnen geen losse waardebepalingen doen.

* Verplicht


Wij bieden onze producten en diensten enkel aan zakelijke klanten aan. Een medewerker van Eurotax zal persoonlijk contact met u opnemen en de producten en diensten van Eurotax aan u uitleggen. De verwerking van uw persoonsgegevens is gebaseerd op artikel 6 lid 1-punt b) en punt f) van de AVG zoals beschreven in het Privacybeleid van Eurotax.