EurotaxNet/Jupiter & Ji FAQ

Ik heb geen toegang meer/ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Klik op “Wachtwoord vergeten? Aub hier klikken!” en volg de genoemde stappen. Als dat niet werkt, neem dan contact met ons op via customer@eurotaxglass.be

Zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, de getoonde prijzen voor de voertuigprijs en uitrusting zijn inclusief btw. Voor de aankoop- en verkoopwaarden kun u kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief btw wilt zien.

Is het voertuig dat ik heb gekozen inclusief alle uitrusting?
De optionele uitrusting wordt alleen automatisch toegevoegd als u het voertuig hebt opgezocht met behulp van het VIN. Bij alle andere methoden moet u de uitrusting handmatig toevoegen.

Kan ik een voertuig zoeken op basis van het VIN-nummer?
Ja, controleer of het merk van uw voertuig wordt gedekt door ons VIN. Zoekopdrachten op basis van VIN omvatten alle uitrusting van het voertuig.

Kan ik de reparatiekosten van een schade berekenen?
Ja, u kunt Repair Estimate (ERE) gebruiken. Met deze tool kunt u de totale reparatiekosten voor de schade aan uw voertuigen berekenen.

Kan ik het ERE-rapport opslaan/afdrukken?
Ja, u moet op het rekenmachine-icoon bovenaan klikken en dan selecteren of u het PDF-rapport wilt of dat u het wilt afdrukken.

Kan ik de ingestelde uurtarieven voor ERE wijzigen?
Ja, als u ERE opent, vindt u een tabblad met de naam “Uurtarieven en kortingen”. Daar kunt u de prijzen naar eigen wens aanpassen.

Hoe oud mogen de voertuigen zijn die beschikbaar zijn op EurotaxNet?
Vehicles up to 12 years old can be found in ETN.

Wat is Radar?
Radar is een tool in EurotaxNet waarmee u kunt zien hoe goed een voertuig verkoopt in een bepaald gebied. U kunt de gemiddelde verkooptijd zien, vergelijkbare voertuigen en hun prijs…

Wat zijn de verschillende zoekmethoden?
U kunt ons VIN-zoeken gebruiken, wat het makkelijkst is, maar u kunt ook de eerste registratiedatum gebruiken om een voertuig te vinden, de Natcode (Eurotax National Code voor een voertuig) als u die hebt, of u kunt vrij zoeken op merk, model…

Kan ik de ingestelde uurtarieven voor ERE wijzigen?
Ja, als u ERE opent, vindt u een tabblad met de naam “Uurtarieven en kortingen”. Daar kunt u de prijzen naar eigen wens aanpassen.

De prijs van een van de onderdelen lijkt niet correct te zijn. Wat moet ik doen?
Als u denkt dat een onderdeelprijs niet correct is, stuur ons dan een e-mail naar customer@eurotaxglass.be. Onze teams zullen de prijzen controleren en aanpassen in geval van een fout.

Kan ik naar een specifiek onderdeel zoeken?
Ja, als u het onderdeelcodegetal weet, kunt u dit in de zoekbalk invoeren en wordt het onderdeel met die code weergegeven. U kunt ook op tekst zoeken als u de onderdeelcode niet weet.

Kan ik meerdere onderdelen tegelijk selecteren?
Ja, klik eerst op de knop “Meervouw. selectie”. Dan kunt u alle onderdelen selecteren die u nodig hebt.

Kan ik het ERE-rapport opslaan/afdrukken?
Ja, u moet op het rekenmachine-icoon bovenaan klikken en dan selecteren of u het PDF-rapport wilt of dat u het wilt afdrukken.

Ik heb geen toegang meer/ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Klik op “Wachtwoord vergeten?” en volg de genoemde stappen. Als dat niet werkt, neem dan contact met ons op via customer@eurotaxglass.be

Zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, de getoonde prijzen voor de voertuigprijs en uitrusting zijn inclusief btw.

Wat zijn de verschillende zoekmethoden?
U kunt de plaatzoekfunctie gebruiken (met behulp van de kentekenplaat van het voertuig), u kunt ook de natcodezoekfunctie gebruiken (met behulp van de Eurotax-natcode die aan dat voertuig is gekoppeld als u die hebt) of u kunt vrij zoeken op merk, model…

Kan ik een voertuig zoeken op basis van het VIN-nummer?
Nee, het gebruik van het VIN-nummer is niet mogelijk in XchangeNet. U kunt echter wel zoeken op kenteken.

Kan ik het rapport opslaan/afdrukken?
Ja, klik op het printericoontje rechtsboven aan de pagina om een rapport op te slaan/af te drukken.

Is het voertuig dat ik heb gekozen inclusief alle uitrusting?
Standaard uitrusting wordt toegevoegd. Je moet handmatig elke optionele uitrusting selecteren die uw voertuig heeft.

Kan ik de reparatiekosten van een schade berekenen?
Sommige abonnementen zijn inclusief Repair Estimate. In die gevallen verschijnt er een nieuw pictogram bovenaan. Als u er met de muis overheen gaat, staat er “Repair Estimate”. Als u erop klikt, wordt Repair Estimate geopend en kunt u de reparatiekosten van een schade berekenen.

Kan ik de ingestelde uurtarieven voor ERE wijzigen?
Ja, als u ERE opent, vindt u een tabblad met de naam “Uurtarieven en kortingen”. Daar kunt u de prijzen naar eigen wens aanpassen.

Hebt u nog andere vragen?

Het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Neem contact op met het Customer Experience team voor vragen over uw contract, onze producten of als u technische hulp nodig hebt.